SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków

3 listopada ruszyła kampania reklamowa Vizir'a pod hasłem "Szorstkie potwory wymiękają". Jest ona skierowana do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym.

Plakaty reklamowe pojawią się w poczekalniach oraz przy wejściach do 400 przedszkoli w 20 miastach Polski, m.in.: w Bydgoszczy, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie, Radomiu, Kielcach, Toruniu, Bielsko-Białej, Olsztynie, Rzeszowie, Wałbrzychu, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Włocławku, Tarnowie, Zielonej Górze, Legnicy, Kaliszu oraz w Grudziądzu.

vizir

Kampania promuje wariant proszku do prania Vizir z efektem płynu do płukania Lenor. Została przygotowana przez agencję reklamową a2 S.A.

Akcja potrwa do 3 grudnia. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.

  • Więcej informacji:
  • Vizir

Dołącz do dyskusji: Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl