Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków
3 listopada ruszyła kampania reklamowa Vizir'a pod hasłem "Szorstkie potwory wymiękają". Jest ona skierowana do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym.
Plakaty reklamowe pojawią się w poczekalniach oraz przy wejściach do 400 przedszkoli w 20 miastach Polski, m.in.: w Bydgoszczy, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie, Radomiu, Kielcach, Toruniu, Bielsko-Białej, Olsztynie, Rzeszowie, Wałbrzychu, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Włocławku, Tarnowie, Zielonej Górze, Legnicy, Kaliszu oraz w Grudziądzu.
Kampania promuje wariant proszku do prania Vizir z efektem płynu do płukania Lenor. Została przygotowana przez agencję reklamową a2 S.A.
Akcja potrwa do 3 grudnia. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków