Volkswagen ID.3 1ST promowany kampanią w technologii ScreenX (wideo)
Volkswagen Group Polska wykorzystuje w swojej najnowszej kampanii samochodów z napędem elektrycznym emisję spotu w technologii ScreenX. Za realizację akcji odpowiadają PHD Media Direction i DDB Warszawa.
60 sekundowy obraz w formacie 270 stopni, obejmujący zarówno ekran główny, jak i ściany boczne, jest wyświetlany w dedykowanej sali w kinie Cinema City Galeria Mokotów. Użycie spotu w formacie ScreenX, jest elementem szerszej kampanii, w której za strategię mediową odpowiada PHD Media Direction, a kreacje przygotowała agencja DDB Warszawa.
Kampania kinowa - promująca elektryczny model samochodu Volkswagen ID.3 1ST - obejmuje również regularną emisję reklam w blokach specjalnych we wszystkich kinach Cinema City w Polsce oraz komunikację „off-screen” na nośnikach digital poster box, plazmach, ścianach wideo, a także animacje przy wejściach do sal kinowych.
W kinie Cinema City Poznań Plaza realizowany jest również specjalny videomapping.
ScreenX to pierwsza na świecie technologia multi-projekcyjna, która zapewnia kinomanom doświadczenie panoramicznego obrazu, poprzez rozciągnięcie ekranu na boczne ściany sali kinowej do 270 stopni. Technologia wykorzystuje do tego szereg (łącznie nawet 12) projektorów, umieszczonych z każdej strony sali.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen ID.3 1ST promowany kampanią w technologii ScreenX (wideo)