SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits

Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych.

Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację. Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter.

White Bits współpracowała z marką w okresie pandemii, wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe.

Volvo rozstrzygnęło przetarg na obsługę w digitalu

W drugim kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę. Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i wideo oraz influencer marketing.

- Ważną rolą komunikacji w social media jest wsparcie unikatowego głosu marki - tak bardzo innego od pozostałych marek moto. Z drugiej strony, działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką - komentuje Rafał Bortniczuk, account manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.

Dołącz do dyskusji: Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl