Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits
Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych.
Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację. Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter.
White Bits współpracowała z marką w okresie pandemii, wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe.
Volvo rozstrzygnęło przetarg na obsługę w digitalu
W drugim kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę. Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i wideo oraz influencer marketing.
- Ważną rolą komunikacji w social media jest wsparcie unikatowego głosu marki - tak bardzo innego od pozostałych marek moto. Z drugiej strony, działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką - komentuje Rafał Bortniczuk, account manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.
Dołącz do dyskusji: Volvo Car Poland kontynuuje współpracę z agencją digitalową White Bits