W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe „Sport” i „M jak miłość”
W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy serwisie sportowym i prognozie pogody w TVP1 oraz przy wracających na antenę TVP2 po wakacyjnej przerwie serialach „M jak miłość” i „Barwy Szczęścia”.
W TVP1 tradycyjnie już najwięcej kosztują reklamy przy nadawanych wieczorem „Wiadomościach”, „Sporcie” i „Pogodzie”. Za 30-sekundową reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 24,9 tys. zł w niedziele, od 20 do 23,6 tys. zł w dni powszednie i 19,3 tys. zł w soboty (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto).
Reklama przy nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” prognozie pogody kosztuje z kolei 22,8 tys. zł w niedziele, od 18,2 do 22,3 tys. zł w dni powszednie oraz 16,8 tys. zł w soboty.
Nieco niższe są ceny reklam przy „Wiadomościach”. Spot przy tym serwisie informacyjnym w niedziele to wydatek rzędu 25,2 tys. zł, od 6,7 do 9 tys. zł w dni powszednie oraz 18,3 tys. zł w soboty. 1 sierpnia br. TVP1 pokaże koncert „Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki”. Cena reklamy przy nim wynosi 13 tys. zł.
Obecność reklamowa przy czwartkowym serialu „Ojciec Mateusz” kosztuje 14,4 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 12,8 tys. zł.
W TVP2 w sierpniu najwięcej kosztować będzie reklama przy serialach „M jak miłość” i „Barwy szczęścia”, które na antenę wracają w poniedziałek 31 sierpnia. Spot przy pierwszym z nich będzie kosztować od 33 do 35,5 tys. zł, a przy drugim – od 14,7 do 26 tys. zł. Tego dnia wróci też publicystyczny program „Tomasz Lis na żywo” - cena reklamy przy nim wynosi 22 tys. zł.
9 sierpnia br. w TVP2 pokazany zostanie koncert z okazji jubileuszu 50-lecia zespołu Skaldowie „Od wschodu do zachodu” - reklamy przy nim kosztują od 12,2 do 13,4 tys. zł. Za obecność reklamową przy transmisji „Lata Zet i Dwójki” z Koszalina 16 sierpnia br. trzeba zapłacić do 13,4 tys. zł zaś przy „XVII Mazurskiej Nocy Kabaretowej Mrągowo 2015” 13,8 tys. zł. Z kolei emisja spotu przy „Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej” kosztuje do 16 tys. zł.
W czerwcu br. cennikowe wpływy reklamowe TVP1 wyniosły 104,25 mln zł (o 44,4 proc. mniej niż rok wcześniej), a TVP2 - 74,79 mln zł, po spadku o 45,8 proc. (zobacz szczegóły). Tak duży spadek wynika m.in. z urealnienia stawek w cennikach TVP od początku br.
Dołącz do dyskusji: W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe „Sport” i „M jak miłość”