W Cinema City czas reklamowy przed hitami będzie droższy
Biuro reklamy kinowej New Age Media, obsługujące sieci kin Cinema City i M IMAX, wprowadza ofertę, w ramach której czas reklamowy przed największymi hitami będzie droższy niż przed pozostałymi filmami.
- Takie rozwiązanie umożliwi stworzenie bardziej sprecyzowanego zakresu oferty NAM przy jednoczesnym zapewnieniu najlepszej jakości usług i gwarancji ograniczonej długości bloków reklamowych - uzasadnia Bianka Pawlewska, vice president of cinema advertising New Age Media.
W komunikacie prasowym firmy jako największe hity kinowe pierwszego kwrtału przyszłego roku, mające największy potencjał frekwencyjny, wymieniono tytuły „Nowe oblicze Greya”, „Kobiety mafii” (kolejny film Patryka Vegi), „Czarna pantera”, „Pitbull: ostatni pies”, „Tomb Raider” i „Czerwona jaskółka”.
Firma nie podaje, o ile droższe będą reklamy przed hitowymi filmami. - Każdy klient ma określony, indywidualny poziom CPC. W przypadku wyboru emisji spotów przed filmami z kolekcji mega hitów, CPC będzie wyższe niż indywidualnie wyliczona podstawa. CPC za obecność przed mega hitami będzie stała dla wszystkich klientów - przekazało nam biuro prasowe spółki.
W Polsce New Age Media obsługuje reklamowo sieci kin Cinema City i M IMAX. Firma działa też w Rumunii, Bułgarii Czechach, na Węgrzech i Słowacji. Ogółem jej oferta obejmuje 1010 ekranów w 103 multipleksach w 65 miastach.
Według szacunków Starcomu w pierwszych trzech kwartałach br. wydatki na reklamę kinową w Polsce wyniosły 89 mln zł, o 9,1 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: W Cinema City czas reklamowy przed hitami będzie droższy