W lutowym cenniku Polsatu reklamy najdroższe przy filmach
W lutowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 7 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy poniedziałkowych „Mega Hitach” i piątkowych filmach familijnych.
Najdroższą pozycją w cenniku reklamowych Polsatu na luty jest film „Sam w domu – po raz trzeci”, który stacja pokaże w piątek 25 lutego po 20:00. Za spot przy tym filmie trzeba nawet zapłacić od 37,6 do 40 tys. zł (wszystkie podane kwoty to ceny netto reklam 30-sekundwych). Nieco tańsze są spoty przy innych wieczornych filmach nadawanych w piątki – kosztują od 21,6 do 36,4 tys. zł.
Natomiast za reklamę przy filmie z poniedziałkowego cyklu „Mega Hit” trzeba zapłacić maksymalnie 37,7 tys. zł, czyli 3,1 tys. zł więcej niż rok temu. Najtańszy spot w tym paśmie kosztuje 23 tys. zł.
Nieco tańsze w lutowym cenniku reklamowym Polsatu są seriale. Najwięcej – od 30,1 do 34,4 tys. zł – kosztują spoty przy „CSI Miami”, nadawanym w niedziele po 20:00. W lutym ub.r. serial nie był pokazywany w tym paśmie. Z kolei na reklamę przy „CSI Nowy Jork” – emitowanym w czwartki po 20:00 – trzeba obecnie wydać od 26,1 do 29,7 tys. zł, podczas gdy rok temu taki spot kosztował 22,9–23 tys. zł.
Wśród polskich seriali najdroższa dla reklamodawców jest „Pierwsza miłość”. Spoty w kolejnych blokach reklamowych przy jej premierowych odcinkach – emitowanych od poniedziałku do piątku o 18:00 – kosztują 15,8, 25,3 i 30,9 tys. zł. Rok temu za takie reklamy trzeba było wydać – odpowiednio – 13, 21,2 i 27,1 tys. zł.
Najdroższy spot przy „Hotelu 52” (jego nowe odcinki będą emitowane w czwartki od 24 lutego) kosztuje 30,9 tys. zł, czyli o 7 tys. więcej niż rok temu. Natomiast za reklamę przy „Szplikach na Giewoncie”, których premierowe odcinki powrócą do ramówki Polsatu również w II połowie lutego, trzeba zapłacić maksymalnie 29,5 tys. zł.
Spot przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztuje obecnie 22,9 tys. zł (emisja w dzień powszedni), 16,9 tys. zł (emisja w niedzielę) lub 11,8 tys. zł (emisja w sobotę), podczas gdy rok temu trzeba było na niego wydać 19,7 tys. zł (dzień powszedni), 16,3 tys. zł (sobota) lub 12,6 tys. zł (niedziela). Ceny reklam przed serwisem sportowym wynoszą od 20,2 do 25 tys. zł, a przed prognozą pogody – od 23 do 25,6 tys. zł.
Ogółem w lutowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 7,2 proc. droższe niż rok temu. Biuro reklamy stacji sprzedaż tej oferty rozpoczęło w minionym tygodniu.
Dołącz do dyskusji: W lutowym cenniku Polsatu reklamy najdroższe przy filmach