SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W reklamach outdoorowych Agata Meble wykorzystano druk soczewkowy (wideo)

Firma Agata promuje otwarcie sklepu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano druk soczewkowy.

Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki niej obrazy, prezentują w niekonwencjonalny sposób ofertę nowo otwartego salonu meblowego.

Metoda druku, jaką zastosowano w tej kampanii, pozwala na uzyskiwanie trójwymiarowych czy wręcz animowanych obrazów na płaskiej powierzchni. Do oglądania zachodzących zmian nie potrzeba żadnych dodatkowych akcesoriów.

Technikę druku soczewkowego wykorzystuje się do produkcji kartek pocztowych, okładek książek i czasopism, opakowań, naklejek, podkładek pod myszki komputerowe, puzzli i innych przedmiotów. Do tej pory nie była to technologia powszechnie wykorzystywana w kampaniach reklamowych.

Reklamy będą eksponowane do końca listopada. Koncepcję wykorzystania folii soczewkowej oraz kreację przygotował dział marketingu firmy Agata, a za kompleksową realizację kampanii odpowiada spółka Synergic.

Dołącz do dyskusji: W reklamach outdoorowych Agata Meble wykorzystano druk soczewkowy (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
joannakaa
Akurat dawno nie widziałam pod rotunda podobnego brzydactwa jak to :)
0 0
odpowiedź
User
kolec
to jest filmik o przyklejaniu folii na ścianie. Bardzo ciekawe. O samej technologii niczego się z tego dziadostwa nie dowiedziałem. Rzuć tę robotę kamerzysto !
0 0
odpowiedź
User
mateopoznan
Jeszcze bardziej agresywna reklama, po prostu bosko.
0 0
odpowiedź