W reklamach outdoorowych Agata Meble wykorzystano druk soczewkowy (wideo)
Firma Agata promuje otwarcie sklepu przy ul. Toruńskiej w Warszawie. W kampanii wykorzystano druk soczewkowy.
Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki niej obrazy, prezentują w niekonwencjonalny sposób ofertę nowo otwartego salonu meblowego.
Metoda druku, jaką zastosowano w tej kampanii, pozwala na uzyskiwanie trójwymiarowych czy wręcz animowanych obrazów na płaskiej powierzchni. Do oglądania zachodzących zmian nie potrzeba żadnych dodatkowych akcesoriów.
Technikę druku soczewkowego wykorzystuje się do produkcji kartek pocztowych, okładek książek i czasopism, opakowań, naklejek, podkładek pod myszki komputerowe, puzzli i innych przedmiotów. Do tej pory nie była to technologia powszechnie wykorzystywana w kampaniach reklamowych.
Reklamy będą eksponowane do końca listopada. Koncepcję wykorzystania folii soczewkowej oraz kreację przygotował dział marketingu firmy Agata, a za kompleksową realizację kampanii odpowiada spółka Synergic.
Dołącz do dyskusji: W reklamach outdoorowych Agata Meble wykorzystano druk soczewkowy (wideo)