Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka
Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Odpowiada za projekt „Polish Welcomes” dla Belvedere Vodka.
Belvedere Vodka, jedyna polska marka w portfolio Louis Vuitton Moët Hennessy, chce być pierwszym wyborem w segmencie luksusowych alkoholi wśród zagranicznych turystów. Synonimem ekskluzywnego i unikalnego doświadczenia opartego na polskiej gościnności i charakterystycznych polskich smakach.
Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Działania będą prowadzone na terenie Krakowa w topowych restauracjach, najchętniej odwiedzanych przez zagranicznych turystów.
Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert, którego szczegółów firmy nie ujawniają.
Dołącz do dyskusji: Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka