SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka

Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Odpowiada za projekt „Polish Welcomes” dla Belvedere Vodka.

Belvedere Vodka, jedyna polska marka w portfolio Louis Vuitton Moët Hennessy, chce być pierwszym wyborem w segmencie luksusowych alkoholi wśród zagranicznych turystów. Synonimem ekskluzywnego i unikalnego doświadczenia opartego na polskiej gościnności i charakterystycznych polskich smakach.

Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Działania będą prowadzone na terenie Krakowa w topowych restauracjach, najchętniej odwiedzanych przez zagranicznych turystów.

Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert, którego szczegółów firmy nie ujawniają.

 

Dołącz do dyskusji: Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl