„Wall Street Journal” i „National Geographic” tworzą wspólnie magazyn „Far & Away”
Redakcje „Wall Street Journal” i „National Geographic” połączyły siły przygotowując wspólnie nowy magazyn zatytułowany „Far & Away”. Tytuł o charakterze podróżniczym jest adresowany głównie do biznesmenów przebywających na wyjazdach.
Według zapowiedzi obu wydawców „Far & Away” ma stanowić dla bisnesmenów rodzaj przewodnika i doradcy w sytuacjach, gdy wyjeżdżają oni służbowo w różne rejony świata i po zakończeniu pracy chcieliby w interesujący sposób spędzić czas w obcym dla siebie miejscu.
W magazynie mają się znaleźć treści o charakterze poradnikowym, kulturalnym, rozrywkowym i turystycznym, a czytelników ma przyciągnąć połączenie wysmakowanych fotografii przygotowywanych przez „National Geographic” oraz fachowych tekstów dziennikarzy „WSJ”.
Pierwszy numer „Far & Away” ma się pojawić w kioskach 19 maja br., gdzie będzie sprzedawany w komplecie z bieżącym numerem „WSJ”. Ceny pisma ani częstotliwości jego ukazywania się nie podano.
Dołącz do dyskusji: „Wall Street Journal” i „National Geographic” tworzą wspólnie magazyn „Far & Away”