Walmark wybrał Omnicom Group
Omnicom Group zwyciężył w międzynarodowym przetargu, który Wakmarkogłosił w lipcu bieżącego roku. Firmy uzgadniają jeszcze ostatecznewarunki umowy.
Ogłoszony konkurs dotyczył obsługi medialnej wszystkichoddziałów firmy Walmark. Wyłoniony w przetargu dom mediowyzarządzać będzie budżetami firmy w oddziałach znajdujących się wPolsce, Bułgarii, Rumunii, Łotwie na Litwie, Słowacji, Ukrainie,Węgrzech oraz w Czechach, gdzie znajduje się centrala firmy wraz zzakładem produkcyjnym.
Zdaniem Marka Gonsiora, dyrektora działu marketingu w polskimoddziale Walmark, wyłoniony w tym konkursie kontrahent jest wstaniezapewnić najwyższą jakość świadczonych usług przy zachowaniuoptymalnej ceny. Wybór międzynarodowej agencji jest wstanieskuteczniej odpowiedzieć na potrzeby firmy. Dodatkową wartościątego przedsięwzięcia jest możliwość jeszcze lepszej wymianydoświadczeń z różnych rynków, dlatego liczymy, że to rozwiązanieprzełoży się na efektywność realizowanych projektów. Jakpoinformował Marek Gonsior, Polski oddział firmy Walmark będzieobsługiwany przez dotychczasową agencję - Macroscope OMD.
Współpraca między wszystkimi podmiotami rozpocznie się napoczątku 2008 roku, tak jak wcześniej zaplanowano. Na zlecenieWalmark przetarg był koordynowany przez Media Strategy.
Dołącz do dyskusji: Walmark wybrał Omnicom Group