Maciej Maleńczuk znów niezadowolony w reklamie bezalkoholowej Warki Radler (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem piosenkarza Macieja Maleńczuka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Lvov, Twin, Starcom i Hope.
W kampanii prezentowana jest nowa oprawa graficzna opakowań Warki Radler 0,0% oraz dwie nowe warianty smakowe piwa: rabarbar z truskawką i ananas z cytrusami (będą dostępne do wyczerpania zapasów).
Spot podkreśla, że z tak dużego wyboru zadowoleni będą wszyscy oprócz Macieja Maleńczuka, który narzeka, że Warka Radler 0,0% nie zawiera alkoholu. Reklama kończy się hasłem „Zero alkoholu, pełen luz!”.
Maciej Maleńczuk od dwóch lat występuje w reklamach Warki Radler 0,0%, poprzednio promował ją wspólnie z Margaret i Rafałem Maserakiem. Zeszłoroczny spot nawiązywał do konwencji filmów grozy.
Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin., za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Maciej Maleńczuk znów niezadowolony w reklamie bezalkoholowej Warki Radler (wideo)