Warka Radler 0,0 % w nowej szacie graficznej i smakiem Rabarbar z Truskawką
Warka (Grupa Żywiec) wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak - Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.
Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką to połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy truskawki. Nowy smak dołączył do portfolio, w którym są już smaki klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.
Warka Radler w nowych opakowaniach
Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów. - Od marca br. na rynku zaczną się . Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – mówi Ewa Stefanowicz, specjalista ds. marketingu Warki Radler.
Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Dołącz do dyskusji: Warka Radler 0,0 % w nowej szacie graficznej i smakiem Rabarbar z Truskawką