Wavemaker powołał WM Commerce, którym pokieruje Agata Czech
Dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP) utworzył zespół WM Commerce, którym pokieruje Agata Czech.
WM Commerce od podstaw ma tworzyć akcje e-sprzedażowe dla klientów, a także czuwa nad jakością oferty marketingu wyszukiwarkowego oraz działań w social mediach (obszar search & social).
- Kompetencje e-sprzedażowe były dotąd rozsiane po agencji, a coraz częściej musieliśmy łączyć siły w akcjach dla klientów. Stąd decyzja o stworzeniu marki, która zajmie się kompleksową obsługą projektów e-commerce - mówi Agata Czech. - Na rynku działa wiele wąsko wyspecjalizowanych firm, które oferują to audyt stron, to wdrożenie rekomendacji, to tworzenie treści dla resellerów (platformy pośredniczące w sprzedaży - przyp.red.) czy wreszcie wykorzystanie narzędzi marketingowych dostępnych na ich stronach. Myślę, że oferta agencji, która poprowadzi działania e-commerce od kontaktu z reklamą po sprzedaż produktu, będzie dla klientów dużym udogodnieniem - dodaje szefowa WM Commerce.
Do zespołu Agaty Czech na stałe przypisane są trzy osoby, ale projektowo zrzesza do 20 specjalistów. Wśród klientów obsługiwanych przez tę jednostkę są m.in. dla USP, Nestle, Wittchen, Henkel. Konkurencją dla WM Commerce są wszystkie specjalistyczne firmy z rynku zajmujące się działaniami e-commerce.
Agata Czech raportuje do Tomasza Rzepniewskiego z zarządu Wavemaker. Dla Wavemaker pracuje od trzech lat, wcześniej tworząc strategie działań w mediach cyfrowych na stanowisku performance & e-commerce strategist. Do Wavemaker przeszła ze Starcomu.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker powołał WM Commerce, którym pokieruje Agata Czech