WebTalk wygrał przetarg Allianz Polska
Firma ubezpieczeniowo-finansowa Allianz Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w obszarach social media i digital, w którym zwyciężyła agencja WebTalk.
Postępowanie przetargowe rozpoczęło się w połowie kwietnia br. Wtedy też do wybranych agencji Allianz Polska wysłał zaproszenie do udziału w przetargu. Na zapytanie marketera odpowiedziało dziewięć agencji, z których pięć zaproszono do drugiego etapu - AWCG, Gong, Hand Made, oS3 i WebTalk.
- Stale rozwijamy nasze kompetencje in-house. Wewnętrzny dział Community Management oraz powiększenie działu Kreacji pozwalają nam zagwarantować najwyższy poziom obsługi, kluczowy dla Allianz - dodaje Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.
Działania agencji skoncentrują się wokół wspierania zespołu Allianz Polska w prowadzeniu profilu na Facebooku, a także przygotowaniu kampanii w social mediach.
Współpraca z wybraną agencją rozpocznie się we wrześniu. - Strategia komunikacji w social mediach nie ulegnie zmianie. Jednak wspólnie z agencją na bieżąco będziemy weryfikować jej założenia i optymalizować nasze działania - komentuje dla portalu Wirualnemedia.pl Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu i PR w Allianz Polska.
Marketer nie podaje, na jaki okres podpisano umowę.
Dołącz do dyskusji: WebTalk wygrał przetarg Allianz Polska