Wedel reklamuje gorzką czekoladę (wideo)
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel. Kampanię przygotowały Saatchi & Saatchi, Zenith, Papaya Films, GoldenSubmarine i Walk PR.
Z okazji 170-lecia E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje historię i dziedzictwo marki oraz jej portfolio produktów.
W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie starannie wyselekcjonowanego kakao z Ghany, dostępna w trzech wersjach: Czekolada lekko gorzka 50%, Czekolada gorzka klasyczna 64% oraz Czekolada mocno gorzka 80%.
Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowy w największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach.
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii - Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.
Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za public relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Dołącz do dyskusji: Wedel reklamuje gorzką czekoladę (wideo)