SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości”, „M jak miłość” i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 na kwiecień spoty są przeciętnie o 5,2 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość”, po głównym wydaniu „Wiadomości” oraz przy meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Za reklamę przy „M jak miłość” zgodnie z kwietniowym cennikiem trzeba zapłacić od 71 do 75 tys. zł. To nieco więcej niż rok wcześniej, kiedy te spoty kosztowały od 65,9 do 72,5 tys. zł. Również 71 tys. zł wynosi cena reklamy przez programem z kulisami serialu, emitowanym po jego wtorkowych odcinkach.

>>> TVP zaczęła sprzedaż reklam przy mundialu. Finał za 200 tys. zł

Spot przed „Ranczem” kosztuje 67,9 tys. zł, o 2 tys. zł więcej niż przed rokiem. Ceny reklam przy „Na dobre i na złe” wynoszą od 51 do 60,5 tys. zł (wobec 44,9-48,9 tys. zł rok wcześniej), a przy „Barwach szczęścia” od 29,3 do 56,9 tys. zł (przed rokiem było to od 29,3 do 52,8 tys. zł).

Jeśli chodzi o spoty między głównym wydaniem „Wiadomości”, serwisem sportowym i prognozą pogody, to najdroższa jest ich emisja w niedzielę - kosztuje od 70 do 79,2 tys. zł. W kwietniu ub.r. ceny reklam w tym paśmie wynosiły od 61,4 do 64,7 tys. zł. Za spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” należy zapłacić 47,8 tys. zł (11,6 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przed programem Tomasza Lisa - 44,1 tys. zł (9,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej).

W kwietniu TVP2 będzie transmitować w środy ćwierćfinały i półfinały piłkarskiej Ligi Mistrzów, a reklamy w ich przerwie kosztują 69,3-72,8 tys. zł. Rok wcześniej na spot przy tych rozgrywkach trzeba było wydać nawet 74 tys. zł.

>>> TVP1 na pierwszym multipleksie do 27 kwietnia

W czwartek biuro reklamy TVP będzie rezerwować czas reklamowy wprost z cenników, na piątek zaplanowano buking pakietów PakRat, a na przyszły poniedziałek - buking pakietów KZP. Zamówienia na te ostatnie są przyjmowane do czwartku do godz. 12.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości”, „M jak miłość” i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xantypa
Sie ma widza, to można podnosić. TVN maszeruje w odwrotnym kierunku
odpowiedź
User
Teresa Szakiewicz
Kilka seriali i programow TVP ma znakomitych znacznie lepszych niz komercyjni. Ciekawe kiedy pozyskaja komercyjni Ranczo, Ojca Mateusza, M jak milosc, Na dobre...czy Barwy szczescia... Sadze,, ze szybko. Filmowa Telewizji teraz niekompetentna a komercyjni nie maja pojecia o produkcji seriali/ z wyjatkiem Pierwszej milosci/ . A reklamy kusza.
odpowiedź