SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości”, skoki narciarskie, piłka ręczna i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło wczoraj sprzedaż oferty reklamowej na styczeń 2017 roku. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy „Wiadomościach” i transmisjach z zawodów w skokach narciarskich w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” i relacjach z Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn w TVP2.

Ceny emisji 30-sek. spotów w TVP1 w styczniu 2017 roku są w większości pasm nawet kilkanaście procent niższe niż w styczniu 2016 roku.

Najwięcej trzeba będzie zapłacić za emisję spotu przy relacjach z zawodów w skokach narciarskich - nawet 40 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W ub.r. najdroższy spot przy tych transmisjach kosztował 32,4 tys. zł.

Zdecydowanie mniej w porównaniu ze styczniem br. kosztują reklamy przy głównych wydaniach serwisu informacyjnego, sportowego i prognozy pogody w TVP1.

Za obecność reklamową przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” marketerzy zapłacą do 30,5 tys. zł w niedziele (w styczniu br.  43,7 tys. zł) i do 18 tys. zł w dni powszednie (rok wcześniej 22 tys. zł).

Spot przy „Sporcie” kosztuje do 30,5 tys. zł w niedziele (42,2 tys. zł w styczniu br.) i maks. 27 tys. zł w dni powszednie (rok wcześniej 38 tys. zł). Przy prognozie pogody ceny te odpowiednio wynoszą w styczniu 2017 roku: 30,8 tys. zł i 21,2 tys. zł (w styczniu br. : 37,3 tys. zł i 33 tys. zł).

Za reklamę przy serialu „Blondynka” trzeba zapłacić 22,1 tys. zł (wobec 31 tys. zł rok wcześniej), a przy serialu „Ojciec Mateusz” -  26,1 tys. zł (22 tys. zł w styczniu br.). Z kolei spot przy „Sprawie dla reportera” kosztuje 23 tys. zł.

W TVP2 najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy finałowym meczu Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn. Emisja reklamy wówczas to koszt rzędu 63,4 tys. zł.

Spośród emitowanych w TVP2 seriali najdroższy jest jak zawsze serial „M jak miłość”. Spot przy nim kosztuje nawet 42,1 tys. zł (w styczniu br. 43,7 tys. zł).

32,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Na dobre i na złe” (32,8 tys. zł rok wcześniej), i 32,6 tys. zł przy „Barwach szczęścia” (rok wcześniej 31,4 tys. zł).

Z kolei spot przy „Magazynie Expressu Reporterów” kosztuje 24,7 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na styczeń 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości”, skoki narciarskie, piłka ręczna i „M jak miłość” najdroższe w styczniowym cenniku TVP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tzw. wiadomości
Czy ceny przed "Szczujnią wieczorną" wzrosły czy spadły?
odpowiedź
User
giniol
a to one jeszcze nadają ....
odpowiedź