Wideo online zagraża telewizji
Kolejne badanie pokazuje, że wideo online odbiera widzówtradycyjnej telewizji.
Z badania przeprowadzonego przez firmę IBM na grupie 2.800 osóbz sześciu krajów wynika, że 76 procent respondentów ogląda wideoonline, a 45 procent robi to regularnie - informuje serwisMediaweek.
Spośród badanych oglądających wideo online, 15 procentstwierdziło, że w rezultacie ogląda "trochę mniej", a 36 procent"znacząco mniej" telewizji.
70 procent respondentów przyznało też, że woli oglądać w siecidarmowe treści wideo wspierane reklamami niż materiały bez reklam,ale za które musieliby płacić. Prawie 60 procent badanych jesttakże skłonnych przekazać reklamodawcom niektóre osobisteinformacje na swój temat w zamian np. za dostęp do wysokiej jakościklipów muzycznych.
Dołącz do dyskusji: Wideo online zagraża telewizji
http://program-telewizyjny.blogspot.com