SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wieden+Kennedy zamiast Havas Worldwide globalnie dla Nurofenu

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy London wygrała przetarg koncernu Reckitt Benckiser na globalną obsługę marki Nurofen.

Tym samym Reckitt Benckiser zakończył współpracę z agencją Havas Worldwide, która obsługiwała budżet reklamowy Nurofenu od 2010 roku.

W przetargu, który rozpoczęto w marcu br. oprócz Wieden+Kennedy i Havas Worldwide, brała udział agencja McCann Erickson.

W kwietniu br. Reckitt Benckiser sfinalizował przetarg na globalną obsługę swojego budżetu internetowego. Obsługą siedmiu marek koncernu w tym zakresie na 30 rynkach świata zajmuje się teraz polski oddział Hypermedia (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Wieden+Kennedy zamiast Havas Worldwide globalnie dla Nurofenu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl