Większość graczy akceptuje reklamy w grach
Większość użytkowników gier wideo reaguje pozytywnie na reklamy w grach.
Z badania przeprowadzonego przez firmy Nielsen BASES i Nielsen Games na zlecenie firmy reklamowej IGA Worldwide wynika, że dla 82 procent respondentów grających w gry wideo, są one tak samo przyjemne z reklamami jak i bez nich - informuje serwis Mediaweek.
Co więcej, 70 procent badanych stwierdziło, że tego typu reklamy sprawiają, że promowane marki są przez nich lepiej postrzegane.
Ponad 60 procent respondentów z tej grupy przyznało również, że reklamy w grach przykuwają ich uwagę, sprawiają, że gry są bardziej realistyczne, nie przeszkadzają im w samej grze, a także promują odpowiednie produkty.
Gry wideo są jednym z najbardziej obiecujących i najszybciej rozwijających się mediów reklamowych. Firma eMarketer szacuje, że w 2012 roku branża ta osiągnie wartość 2 miliardów dolarów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Większość graczy akceptuje reklamy w grach