"Wielka dolewka" w nowej kampanii Orange
Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa, informująca o wyjątkowej ofercie. Każdy, kto zdecyduje się na korzystanie z Orange na kartę, otrzyma nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y za 0 zł na start oraz 1200 GB przez cały rok.
Kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
W najnowszym spocie bohaterowie mają okazję doświadczyć, czym jest „bez limitu”, siedząc w knajpce i dając popis swoich komediowych umiejętności. Dzięki dolewkom kawy gadają i gadają, bezskutecznie próbując „wygadać” ofertę bez limitu.
Reżyserem spotu jest Amon Schulz. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media (Group One). Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekund. Emitowane są w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje będą emitowane w specjalnie dedykowanych formatach.
Dołącz do dyskusji: "Wielka dolewka" w nowej kampanii Orange