Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym
Sergiusz Geller, do niedawna szef wideo, który po ponad 20 latach odszedł z Havas Media, rusza z własnym projektem. Uruchomił firmę doradztwa mediowego InsidePulse.
Firma ruszyła 1 sierpnia. - Bliżej mi do określenia „butik mediowy”. Naszym celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań i wiedzy, które podniosą efektywność działań w mediach, przy zachowaniu dwóch podstawowych wartości: 100 proc. transparentności i maksymalizacji efektów płynących z inwestycji w media - zaznacza Sergiusz Geller.
Dodaje, że choć na rynku funkcjonuje kilka podmiotów zajmujących się weryfikacją warunków zakupu mediów, czy wsparciem na etapie wyboru domu mediowego, to widzi ogromną lukę w usługach na wszystkich etapach, które dzieją się na co dzień we współpracy z partnerami mediowymi i bezpośrednio mediami.
- To kluczowy etap dla optymalizacji mediów i efektywności wydatkowania budżetu, a mam wrażenie, że reklamodawcy często o tym zapominają. Naszym celem jest zapewnienie 100% wsparcia w tym zakresie, aby każda wydana „złotówka” faktycznie pracowała na rzecz ich produktu i marki. Chciałbym, aby InsidePulse było postrzegane jako wewnętrzny dział mediowy, świadczący dla klientów bardzo szeroki zakres usług w zakresie transparentnych i efektywnych mediów - podkreśla.
Skracanie procesu zakupowego
InsidePulse będzie skupiać się na kilku kluczowych obszarach: wsparciu w wyborze optymalnej struktury zakupu mediów oraz wyboru partnerów mediowych; pomocy w budowie efektywnych procesów współpracy z partnerami mediowymi oraz w ramach wewnętrznych zespołów mediowych; doradztwie „day by day” w zakresie optymalizacji procesów zakupu i planowania mediów; tworzeniu strategii działań w mediach offline i online oraz wsparciu w procesach negocjacji z dostawcami.
- Co jednak równie istotne chcemy budować procesy, które nie tylko dadzą reklamodawcom dostęp do możliwie najbardziej efektywnych działań, ale będę oferowały możliwość skracania procesu zakupowego, przy zachowaniu dostępu do eksperckiej wiedzy - zaznacza Sergiusz Geller.
Na obecnym etapie startu InsidePulse Sergiusz Geller nie ma jeszcze zespołu. Zapowiada, że docelowo, w zależności od potrzeb klientów i projektów, będzie wspierał się wybranymi specjalistami z rynku, jeśli zajdzie taka potrzeba. - Chodzi też o zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości usługi specjalistów, przy minimalizacji kosztów obsługi. Natomiast wraz ze wzrostem skali działalności, zapewne będę chciał rozszerzać strukturę - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller.
Kim jest Sergiusz Geller?
Sergiusz Geller był związany z siecią Havas od 2005 roku. Zaczynał jako media manager w agencji MPG, która od 2013 po fuzji z Media Contacts tworzy Havas Media. Od 2015 roku był video directorem, a od 2021 roku head of video. Był odpowiedzialny za przygotowywanie strategii wideo i ich wdrażanie.
Dołącz do dyskusji: Wieloletni szef wideo w Havas Media rusza z własnym projektem mediowym