Wilk, ryś i sóweczka w nowej odsłonie kampanii Żubra (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska). Bohaterami spotu są Wilk, ryś i sóweczka, które niedawno zastąpiły żubra na etykietach promowanego piwa. Akcję przygotowały PZL, Platige Image, Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz Zenith.
Akcja „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków” koncentruje się na wsparciu wybranych gatunków zwierząt zamieszkujących ojczyznę Żubra (ikonę piwnej marki) - Puszczę Białowieską.
W przygotowanym na potrzeby akcji spocie pojawiają się wilk, ryś i sóweczka. Ich spokojny żywot w puszczy przerywają głośne, szczekające psy. Zaczyna się dziki pościg.
Spot najpierw będzie można zobaczyć na kanałach marki na Facebooku, YouTube i stronie internetowej Żubra. Telewizyjna premiera odbędzie się 9 września. Kampania trwa do końca listopada.
Reżyserem reklamy jest Iwo Zaniewski, kreacją zajęła się agencja PZL, produkcją OTO Film, a postprodukcją – studio Platige Image. Za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Nowe opakowania z wilkiem, rysiem i sóweczką przygotowało studio BNA, a za produkcję puszek odpowiada Canpack. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith.
Żubr na ratunek rzadkim gatunkom
W ramach CSR-owej odsłony projektu, Kompania Piwowarska podjęła współpracę z WWF. Właściciel marki Żubr zobowiązał się przekazać fundacji milion złotych na wsparcie programów ochronnych i siedlisk wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują Puszczę Białowieską.
W połowie sierpnia w ramach akcji „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków" żubr zniknął z etykiet piwa, ustępując miejsca wizerunkom wilka, rysia i sóweczki.
- Żubr wierzy w społeczną odpowiedzialność biznesu. Marka chce wykorzystać zasoby i kanały komunikacji by wspomóc zagrożone gatunki zwierząt. Ponadto, Żubr jako Król Puszczy, ma misję ochrony jej mieszkańców. Taka rola Żubra znana do tej pory z filmów reklamowych marki, wraz z akcją „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków" nabrała rzeczywistego znaczenia. Żubr wierzy także, że ochrona przyrody i równowagi ekosystemu jest obowiązkiem każdego mieszkańca naszej planety. Kampania ma dla marki wielkie znaczenie, dlatego priorytetem była współpraca z wiarygodnym, doświadczonym partnerem. Dotychczasowe dokonania na polu walki o ochronę przyrody Fundacji WWF oraz wspólna wizja co do strategii takich działań są najlepszym uzasadnieniem tego wyboru - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marta Andreasik z Kompanii Piwowarskiej.
Dołącz do dyskusji: Wilk, ryś i sóweczka w nowej odsłonie kampanii Żubra (wideo)