Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na
Pod hasłem "A Ty, co masz pod ręką?" wystartowała kampania marki Winiary (Nestle) promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
To odsłona kampanii linii produktów Winiary Pomysł na., która prezentuje nowe warianty smakowe „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”.
Działania te jednocześnie wspierają misję marki Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, która chce inspirować w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów dostępnych w każdym domu, pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.
- Misja Obiad to opowieść o parze, która staje przed wyzwaniem zrobienia obiadu ze składników, które akurat mają w kuchni. Z Pomysłem na - to co pod ręką, tworzy pyszne danie. I nic się nie marnuje! Wykorzystany w kampanii zabieg kreatywny podkreśla, że gdy gotowanie jest łatwe i intuicyjne, to komunikacja między gotującymi staje się równie prosta i przez to zabawna – mówi Marta Krakowska-Sochacz, account director Publicis Poland.
W ramach działań powstały spoty 30” i 15”, które będą emitowanie w telewizji, krótsze formaty video 6” i 10” do digitalu oraz kampania social media i kampania display.
Publicis Poland odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów. Spoty wyprodukowało Graffiti, a postprodukcją zajął się Chimney. Reżyserem jest Jan Foryś.
Planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego UM Thrive.
Dołącz do dyskusji: Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na