„Wiosenne przebudzenie” reklamuje Mitsubishi Outlandera 2016 (wideo)
W radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Mitsubishi Outlander 2016, prowadzona pod hasłem „Wiosenne przebudzenie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Imagine, Bluerank, CCIG i Starcom.
Kampania jest skierowana do dwóch grup odbiorców: firm i klientów indywidualnych. Dla firm promowana jest oferta leasingowa, w ramach której rata leasingowa wynosi 630 zł, a ubezpieczenie kosztuje 2,9 proc. wartości pojazdu. Natomiast klienci indywidualni mogą korzystać z ofert, w której Mitsubishi Outlander 2016 kosztuje 95 990 zł, razem z promocyjnym ubezpieczeniem i 5-letnią gwarancją.
Działania reklamowe są realizowane pod hasłem „Wiosenne przebudzenie”. Obejmuje radio (30- i 15-sekundowy spot w 82 stacjach ogólnopolskich i regionalnych), prasę oraz internet (m.in. aktywności i reklamy w social media, serwisach i aplikacjach mobilnych, w modelach programmatic i performance).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Imagine, Bluerank, CCIG oraz Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wiosenne przebudzenie” reklamuje Mitsubishi Outlandera 2016 (wideo)