Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom
Agencje Isobar i Carat (Dentsu Aegis Network) przygotowały dla południowokoreańskiego oddziału General Motors aplikację V-Showroom - opartą na hybrydowej technologii mixed-reality (MR).
V-Showroom to aplikacja stworzona dla marki Chevrolet i promuje nowy model Cruze. Łączy rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną ze światem rzeczywistym. Dzięki niej klienci mogą zwiedzać wirtualny salon Chevroleta z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Aplikacja działa przez podłączenie specjalnego sensora z iPadem, umożliwiając klientom wirtualny spacer po salonie oraz przetestowanie samochodu bez konieczności jazy próbnej.
Aplikacja dzięki nakładce z rozszerzoną rzeczywistością pozwala także na zobaczenie samochodu w 3D, nie odwiedzając salonu Chevroleta.
- Chevrolet ma długą historię kreowania innowacji w przemyśle motoryzacyjnym - w tym pierwszy elektryczny rozrusznik czy radio samochodowe. Postępy technologiczne mają dla marki kluczowe znaczenie. Cieszymy się z V-Showroom i liczymy, że z czasem aplikacja będzie rozszerzana na kolejne rynki i modele - komentuje Mark Harland, dyrektor generalny marketingu w Holden&General Motors International.
Aplikacja działa obecnie w Korei Południowej.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom