SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualny doradca w sklepach online CCC

Firma obuwnicza CCC uruchomiła usługę wirtualnego doradcy wspierającego dział obsługi klienta w swoich sklepach online. Na platformie Google Asystent rozwiązanie dostępne jest w wersji głosowej, a na platformie Facebook Messenger w wersji tekstowej.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Wprowadzony chatbot sprawdza dostępność produktu i konkretnego rozmiaru, a także jego cenę. Udziela też informacje o bieżącym zamówieniu, przesyłce czy procesie reklamacyjnym, a także lokalizacjach i godzinach otwarcia sklepów.

- Wirtualny doradca pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, co czyni go najbardziej dostępnym i jednocześnie „zapracowanym” sprzedawcą CCC. Jest to niezwykle istotne szczególnie teraz, gdy jesteśmy ograniczeni jeśli chodzi o bezpośredni kontakt klientów z pracownikami sklepów – mówi Robert Prokopowicz, szef działu obsługi klienta CCC. Jakub Jasiński, dyrektor ds. omnichannel CCC dodaje, że wprowadzanie wirtualnych innowacji to element większego procesu transformacji cyfrowej firmy i zapowiada kolejne, ale szczegółów nie ujawnia.

Rozwiązanie wirtualnego sprzedawcy funkcjonuje w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwijane jest wspólnie z firmą YoshAI. Chatbot opracowany jest na bazie rozwiązania Google – Dialogflow i umożliwia zautomatyzowaną obsługę użytkownika poprzez maszynę, która poprzez dialog w formie tekstowej oraz głosowej odpowiada na zapytania użytkownika. Aby skorzystać z pomocy wirtualnego sprzedawcy wystarczy zalogować się na fanpage CCC Shoes & Bags i kliknąć ikonkę Messengera lub w Google Assistant poprzez wywołanie „Porozmawiaj z CCC”.

Dołącz do dyskusji: Wirtualny doradca w sklepach online CCC

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ratujzwierzaki
Dzieńdobry,
Pajda to uratowany koń z targów Skaryszewa. Zbiera na 3 miesiące opieki... Prosimy o wsparcie.


www.ratujemyzwierzaki.pl/pajdazeskaryszewa

Proszę...
0 0
odpowiedź
User
Jarek
Czy wirtualny doradca też ma obowiązek wołać "Dzień Dobry" do każdego wchodzącego do sklepu klienta, choćby z drugiego końca hali, bo na szkoleniu mówili, że to buduje pozytywne relacje?
0 0
odpowiedź