Wizaz.pl liderem przed Elle.pl, mocno w górę Vogue.pl i Ladome.info (TOP10 stron o modzie i urodzie)
Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon jest Wizaz.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Elle.pl, Vogue.pl i Lamode.info, natomiast mocno zmalały wyniki sekcji modowo-urodowej Onetu i Maxmodels.pl.
Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 2,66 mln użytkowników (to 9,3 proc. wszystkich internautów w Polsce, wykonując 21,44 mln odsłon.
Witryna w obu statystykach miała ponad dwukrotnie wyższe wyniki od zajmującego drugą pozycję Elle.pl (Burda Media Polska), które zanotowało 1,22 mln odwiedzających i 9,15 mln odsłon. Na stronach Onetu o modzie i urodzie 1,21 mln internautów wykonało 2,99 mln odsłon.
Dalsze pozycje zajęły witryny kilku innych czasopism. Serwis „Avanti” (Agora), które właśnie znika z rynku, miał 966,8 tys. odwiedzających i 2,86 mln odsłon, witryna „Glamour” (Burda Media Polska) - 917,6 tys. użytkowników i 3,45 mln odsłon, a serwis „Vogue’a” (Visteria) - 889,3 tys. użytkowników i 2,09 mln odsłon.
Strona Zeberka.pl (Marquard Media Polska) zanotowała 441,1 tys. odwiedzających i 1,51 mln odsłon, a Styl.fm (Digital Avenue) przy 377,3 tys. użytkowników miał 2,51 mln odsłon.
Z kolei na Maxmodels.pl 162,9 tys. internautów wykonało 41,51 mln odsłon, czyli prawie dwa razy więcej niż w przypadku liderującego po względem zasięgu Wizaz.pl. Każdy odwiedzający wygenerował przeciętnie 254,7 odsłon. Na Wizaz.pl średnia liczba odsłon na użytkownika wyniosła 8,1, na Elle.pl - 7,5, a na Styl.fm - 6,6.
W porównaniu z marcem ub.r. Wizaz.pl stracił 658,9 tys. użytkowników (19,9 proc.), zyskując 493,1 tys. odsłon (2,3 proc.).
Elle.pl osiągnął wzrost o 262,9 tys. odwiedzających (27,3 proc.) i 1,62 mln odsłon (21,5 proc.), a Lamode.info - o 69,6 tys. użytkowników (62,7 proc.) i 386,2 tys. odsłon (aż 227,4 proc.). Mocno w górę poszły też wyniki witryny „Vogue’a”, która przed rokiem zanotowała zbyt małą odwiedzalność, żeby mogła ona zostać oszacowana w badaniu Gemius/PBI.
Za to sekcja modowo-urodowa Onetu straciła 307,7 tys. użytkowników (20,3 proc.) i 485,1 tys. odsłon (14 proc.), a Maxmodels.pl - 229,5 tys. użytkowników (58,5 proc.) i 16,13 mln odsłon (28 proc.).
Avanti24.pl przy niewielkim spadku liczy odwiedzających (o 15,7 tys., czyli 1,6 proc.) straciło 220,6 tys. odsłon (8,3 proc.). Glamour.pl zanotował wzrost o 162,2 tys. użytkowników (21,5 proc.) spadek o 893 tys. odsłon (20,5 proc.).
Na Zeberka.pl przybyło 25,1 tys. odwiedzających (6 proc.) i ubyło 600,9 tys. odsłon (28,5 proc.), a Styl.fm stracił 65,7 tys. użytkowników (14,8 proc.), zyskując 347,5 tys. odsłon (16,1 proc.).
Dołącz do dyskusji: Wizaz.pl liderem przed Elle.pl, mocno w górę Vogue.pl i Ladome.info (TOP10 stron o modzie i urodzie)