„Własna firma to nie bajka” - Orange reklamuje ofertę biznesową (wideo)
Pod hasłem „Własna firma to nie bajka” rusza kampania reklamowa nowej oferty biznesowej Orange Polska. W ramach akcji - przygotowanej przez Euro RSCG i MEC - operator będzie też promował swoich lojalnych klientów firmowych.
W kampanii „Własna firma to nie bajka” prezentowane są dwie taryfy z nowej oferty biznesowej Orange: telefoniczny pakiet „Firma bez ograniczeń” oraz internetowy „Turbo DSL”. Reklamy podkreślają niskie ceny tych taryf oraz dostępne w nich usługi dodatkowe: nielimitowane połączenia z numerami stacjonarnymi w Polsce, Unii Europejskiej, USA, Kanadzie i Australii (plan telefoniczny) oraz pomoc w rozpoczęciu i prowadzeniu e-sprzedaży (plan internetowy). Bohaterami spotów utrzymanych w takiej samej, bajkowej stylistyce są dwaj przedsiębiorcy: dzwonnik i krawiec.
>>> Orange wprowadza nową ofertę biznesową
Kampania oprócz telewizji obejmie też prasę, internet i outdoor, gdzie Orange Polska w wymiarze regionalnym (10 największych miast: Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz) będzie promować swoich najbardziej lojalnych klientów biznesowych małej i średniej wielkości. Operator odpowiada zarówno kreację, jak i zaplanowanie emisji ich reklam. Pojawią się one w dziennikach Polskapresse i Mediów Regionalnych, lokalnych wydaniach „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, lokalnych serwisach internetowych z grupy Moje Miasto oraz na billboardach i citylightach. Koszt przygotowania i emisji tych reklam to 6 mln zł brutto.
Kreację całej kampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D, wykorzystywany w akcji serwis Ulatwsobiebiznes.pl stworzyła agencja Euro RSCG Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Własna firma to nie bajka” - Orange reklamuje ofertę biznesową (wideo)