SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wodecki, Łuczyński i Duda w jesiennej ramówce Radia dla Ciebie

Nowe programy Elisabeth Duda, Zbigniewa Wodeckiego, Andrzeja Poniedzielskiego oraz Zbigniewa Łuczyńskiego to główne nowości jesiennej ramówki Radia dla Ciebie.

Zbigniew Wodecki poprowadzi audycję „Zacznij od Bacha...”, która emitowana będzie  w przedpołudniowym paśmie „Przedpołudnie w Radiu dla Ciebie” (poniedziałek – piątek, 9.00-12.00). Artysta zaprezentuje tematy muzyki klasycznej w niekonwencjonalnych opracowaniach. Z kolei Andrzej Poniedzielski w niedzielne wieczory prowadzić będzie wraz z Teresą Drozdą „Wieczór prawie Poniedzielski...”.

Zbigniew Łuczyński (znany z TVN „Uwaga”) poprowadzi w piątkowe wieczory audycję „Spotkanie z Bardzo Ważnym Gościem”. Elisabeth Duda będzie można usłyszeć w programie „Napoleonka” (poniedziałki o godzinie 19.00). Autorka opowie o fascynacji Francją i francuską muzyką.

>>> Województwo mazowieckie: RMF liderem, w górę VOX FM

Do zespołu Radia dla Ciebie dołączają także Paweł Gołębski (znany z TVP Polonia, będzie prowadził „Poranek Dla Ciebie”) oraz Magdalena Juszczyk (była szefowa redakcji kulturalnej Radia PiN, poprowadzi sobotni program o filmie i gwiazdach kina). W niedzielne przedpołudnia RDC będzie emitować premierowy program „O Mój Boże”, w czasie którego będą z sobą dyskutować przedstawiciele różnych wyznań i religii.

Ważnym elementem nowej ramówki Radia dla Ciebie będą pasma muzyczne, emitowane pod hasłem „Muzyka w samo południe” od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00-14.00. Prowadzić je będą m.in. Bogdan Fabiański oraz Artur Orzech. We czwartki o godz. 19.00 emitowane będą koncerty na żywo gwiazd i debiutantów. Z kolei od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 16.00 potrwa „Przerwa na lunch” Eweliny Pacyny.

Premierowe reportaże autorstwa dziennikarzy RDC będą nadawane w soboty o godzinie 17.35 w paśmie „Kulturalny MiszMasz”. Polityka i sprawy społeczne prezentowane będą w paśmie popołudniowym (16.00-19.00).

>>> Warszawa: Radio ZET i Trójka w górę, RMF FM traci

Zmienia się także oprawa muzyczna stacji. Wraz z nową ramówką w Radiu dla Ciebie pojawią się nowe jingle. Głosem rozgłośni został Andrzej Ferenc. Radio dla Ciebie wprowadziło także nowe oferty reklamowe. Jest to blok „Wyjątkowa reklama” nadawany o 8.05 i 9.05 oraz „Rozmowa sponsorowana”.

Dołącz do dyskusji: Wodecki, Łuczyński i Duda w jesiennej ramówce Radia dla Ciebie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radioskala
A kiedyś (lata dziewięćdziesiąte), to było całkiem dobre radio. Teraz,jak ktoś napisał na tej stronie-radyjko .
odpowiedź
User
Tomik
A mnie interesuje dlaczego z RDC zniknął program "Noc DJ-ów" . W piątek redaktor Bogdam Fabiański kilkakrotnie na antenie żegnał się z DJ-ami i słuchaczami dziękując za wspólne 10-20 lat słuchania i współpracy przy redagowaniu audycji. Nie chce mi się wierzyć, ze program zniknął z braku chęci prowadzącego, ale za sprawą nowego zapewne zarządu "Radia Dla Ciebie", któremu się ta audycja nie podobała. Zwykle tak jest, że program, skraca godziny emisji (a ten skrócono o połowę tzn. w piątki do 3 nad ranem) zwykle szybko kończy swój żywot. Nawet jeśli Bogdan Fabiański przeszedłby na radiową emeryturę to przecież nie ma ludzi niezastąpionych do prowadzenia "Nocy DJ-ów" oraz listy "TOP 40 Dance Charts". Może redakcja "Wirtualnych Mediów" dowiedziałaby się coś na ten temat?
odpowiedź
User
KUBA
Od lat nie ma pomysłu, jak ta stacja ma wyglądać... Utrata słuchaczy moim zdaniem jest spowodowana brakiem sprecyzowania adresata tego regionalnego programu. Przykład: poranek w RdC jest adresowany do uśrednionego słuchacza, muzyka współczesna popowa + rock z lat 80, aktualne wiadomości, przeglądy prasy itd. Audycja, której mogą ze względu na profil (i muzykę przede wszystkim) słuchać zarówno młodzi jak i starsi. Po południu radio zmienia profil. Na jaki? To niestety zależy od tego, kto prowadzi audycję. Dajmy na to, że prowadzi Marek Wiernik. Gra muzykę, którą lubi, promuje nieznane kawałki (nieraz mocno) rockowe - do kogo ta muzyka jest adresowana? Starsi ludzie, którzy słuchali przedpołudnia, zmieniają stację... Młodzież woli popowy kit w Zetce czy Esce... RdC zamienia się w trójkę i naraz traci paręset słuchaczy. Inny przypadek - do studia wchodzi Bogdan Fabiański. Z trudem lepi z małego zasobu słów zdania, zero modulacji, zero intonacji (oprócz hiperpoprawnego ą i ę na końcu wyrazów). Gra nieznane piosenki z brytyjskich list przebojów, które znów trafiają tylko do niszy... Późniejszym popołudniem wraca blok informacyjny z muzyka przeważnie z lat 80. Znów radia może słuchać każdy. Wieczorem Lista przebojów - sama muzyka, która odstrasza starsze osoby. Sinusoida. Jesli radio chce mieć dużo słuchaczy i wyjść na plus, to musi konsekwentnie określić, co gra i dla kogo!

odpowiedź