Wojciech Grądzki przestaje kierować działem SEO Wirtualnej Polski. „Inicjatywa należała do pracodawcy”
Wojciech Grądzki po 10 latach odchodzi ze stanowiska kierownika działu SEO w Wirtualnej Polsce, które zostało zlikwidowane w związku z reorganizacją. - Inicjatywa należała do pracodawcy - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Grądzki.
Wojciech Grądzki jako szef działu SEO był odpowiedzialny za widoczność serwisów WP, a potem grupy WP w Google. Wcześniej kierował zespołami odpowiedzialnymi za rozwój mechanizmów wyszukiwania w WP, pracował nad rozwojem wyszukiwarki Netsprint, współtworzył też system reklamy kontekstowej AdKontekst.
Teraz Grądzki poinformował serwis Wirtualnemedia.pl o tym że z końcem września br. odchodzi ze stanowiska i z firmy.
- Inicjatywa należała do pracodawcy - ujawnia w rozmowie z nami Grądzki. - W lutym br. miała miejsce reorganizacja w departamencie media product kierowanym przez Adama Plonę. W miejsce działu SEO został stworzony obszar Growth z powiększonymi kompetencjami, a jego szefem został Tomasz Dudek. Tomasz wcześniej odpowiadał za SEO w grupie ZPR Media. - Oficjalnie powodem rozwiązania umowy jest reorganizacja i likwidacja stanowiska - mój dział został wcześniej zlikwidowany - dodaje.
Grądzki przyznaje, że po odejściu z WP ma już ustalone dalsze plany zawodowe związane z branżą SEO.
- Wspólnie z Tomaszem Mielewczykiem, również byłym pracownikiem WP zakładamy, a w zasadzie już założyliśmy mini agencję SEO o nazwie Samoseo - informuje Grądzki. - Aktualnie na rynku obecnych jest wiele mniejszych lub większych agencji SEO i choć pozornie wydaje się on nasycony, to dostrzegamy w nim miejsce dla firmy świadczącej usługi na najwyższym poziomie. Swoją ofertę kierujemy do klientów potrzebujących kompleksowej obsługi z zakresu SEO, a to co nas wyróżnia to kilkunastoletnie doświadczenie - jesteśmy w branży praktycznie od początku jej istnienia, braliśmy udział w dziesiątkach jeśli nie setkach dużych projektów i dzięki temu możemy sprostać największym wyzwaniom.
W I półroczu br. grupa Wirtualna Polska zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 214,43 mln zł i spadek zysku netto do 16,78 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Grądzki przestaje kierować działem SEO Wirtualnej Polski. „Inicjatywa należała do pracodawcy”
Typowa zagrywka w "tym pionie" WP - zastąpić wieloletniego pracownika-experta, nowym pracownikiem o mniejszej wiedzy (i pewnie mniejszej pensji)... historia odejścia Wojtka to jedna wielu. Najwyraźniej pracownicy z Gdańska są dla Warszawki niewygodni. Obecnie na jednej dłoni (może dwóch?) da się policzyć expertów, którzy tworzyli pozycję WP (sprzed przejęcia przez o2). Jednego po drugim wyrzucono. Ciekawe jak pewni swojej pracy są ci, którzy jeszcze tam zostali...
W ogóle polecam zrobić sobie zestawienie, żeby zobaczyć jakie roszady są w "tym pionie" WP. Nawet awansowanie na dyrektora nie pomogło utrzymać jednego gościa, o którym jeszcze niedawno pisano na WM. Mało kto ma ochotę tam pracować dłużej, bo atmosfera jest słaba, pensje poniżej oczekiwań pracowników a oczekiwania wobec nich bardzo wysokie. Szkoda nerwów na użeranie się z nadużywającymi substancji psychoaktywnych warszawiakami...