Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
W social mediach wystartowała nowa platforma contentowa serwisu ogłoszeniowego Otomoto (należącego do Grupy OLX). W kampanii głosów użyczają Krystyna Czubówna i Wojciech Mann.
Centralnym punktem platformy Otomoto jest konkurs konsumencki. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej.
Raz w miesiącu Otomoto wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty.
Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu Otomoto na Facebooku.
- To co rymowane jest łatwiej zapamiętane. Z tego powodu postawiliśmy na treści oparte na rymach, które mają zapaść w pamięć odbiorców, czasem rozbawić, a także zachęcić do aktywności w serwisie i w naszych kanałach social media. Ważnym elementem nowej platformy contentowej jest konkurs konsumencki, w ramach którego będziemy cyklicznie nagradzać najbardziej kreatywnych użytkowników, którzy zdecydują się dodać swoje ogłoszenie w formie rymowanej - mówi Tomasz Pastuszka, creative director Madogz, która odpowiada za kreację kampanii.
Czubówna i Mann rymują dla Otomoto
Treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Premierowy film można już zobaczyć na profilu Otomoto na Facebooku.
- Zmieniamy formę narracji, ale treści pozostaną w dalszym ciągu fachowe i profesjonalne. Dzięki nowej platformie Otomoto po raz kolejny zaprezentuje się jako serwis, który nie tylko oferuje kompleksową obsługę, ale również jest najlepszym doradcą zakupowym w tematach związanych z motoryzacją - mówi Łukasz Borowicz, PR manager Otomoto.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Madogz, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann i Krystyna Czubówna w kampanii Otomoto
60+