Wojciech Piwocki po 5 latach pracy odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia
Wojciech Piwocki po pięciu latach zajmowania stanowiska dyrektora odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Piwocki będzie zatrudniony w Agencji Reklamy Polskiego Radia jeszcze do końca listopada br., przy czym do tego czasu będzie przebywał na urlopie.
W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Piwocki nie zdradza dalszych planów zawodowych. Na pytanie, dlaczego odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia, mówi: - Osiągnąłem wszystko, co chciałem w Polskim Radiu, czyli solidne wzrosty parametrów i wyniki sprzedaży.
Piwocki szefem Agencji Reklamy Polskiego Radia został jesienią 2011 roku. Wcześniej przez kilka lat zajmował się własną działalnością związaną z konsultingiem w zakresie sprzedaży, strategii, marketingu. W latach 1998-2007 pracował w Eurozecie, m.in. jako new businnes manager, prezes Studia Zet oraz general manager RRM - biura sprzedaży reklamy w rozgłośniach Eurozetu i zewnętrznych stacjach obsługiwany przez firmę.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Piwocki po 5 latach pracy odchodzi z Agencji Reklamy Polskiego Radia