WP SportoweFakty przed Onet Sport, serwis TVP Sport i Flashscore przyciągają najbardziej (TOP10)
Liderem zasięgowym wśród serwisów sportowych pozostają WP SportoweFakty, wyprzedzające dział sportowy Onetu i Sport.pl. Natomiast najwięcej czasu każdy użytkownik spędza na portalu TVP Sport i Flashscore.pl. W sierpniu największe spadki zanotowały Meczyki.pl i sekcja sportowa SE.pl.
W sierpniu br. dział sportowy WP.pl, funkcjonujący pod marką WP SportoweFakty, jako serwis www i aplikacja mobilna zanotował 8,32 mln internautów i 25,03 proc. zasięgu. Każdy użytkownik spędził na platformie średnio 28,57 minut - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,03 mln użytkowników, 24,16 proc. zasięgu i 21,57 minut przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a serwis www i aplikacja mobilna Sport.pl (Agora) - 6,71 mln internautów, 20,19 proc. zasięgu i 18,16 minuty średniego czasu korzystania.
Serwis TVP Sport i Flashscore z najdłuższym czasem korzystania
W zestawieniu są też sekcje sportowe innych portali ogólnotematycznych. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taki dział (jako strona www i aplikacja mobilna) odwiedziło 4,66 mln internautów (co dało 14,04 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 4,64 minuty.
Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) dział sportowy zanotował 4,05 mln użytkowników, 12,2 proc. zasięgu i 3,25 minuty średniego czasu korzystania, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,22 mln odwiedzających, 6,67 proc. zasięgu i 2,24 minuty średniego czasu korzystania.
Meczyki.pl odwiedziło 3,78 mln internautów (11,38 proc. zasięgu), przeciętnie spędzając na stronie po 13,06 minuty.
W czołowej dziesiątce są dwie witryny telewizyjnych kanałów sportowych. Serwis TVP Sport przyciągnął 4,33 mln internautów (co dało 13,05 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 47,1 minuty. Na portalu w pierwszej połowie lipca można było oglądać mecze Euro 2020, a w drugiej połowie - najważniejsze zawody z igrzysk olimpijskich w Tokio.
Z kolei serwis Polsat Sport (Grupa Interia-Polsat) zanotował 2,96 mln użytkowników, 8,91 proc. zasięgu i 5,93 minuty przeciętnego czasu korzystania.
W tej ostatniej statystyce platforma z wynikami Flashscore.pl osiągnęła drugi najlepszy wynik po serwisie TVP Sport - 41,89 minuty. Witrynę odwiedziło 1,78 mln internautów, co przełożyło się na 5,37 proc. zasięgu.
Dziesięć platform z rankingu łącznie (bez współodwiedzalności) zanotowało w sierpniu 46,85 mln użytkowników, wobec 50,03 mln w lipcu. Tym samym miesiąc do miesiąca straciły 3,19 mln internautów (to 6,4 proc. w dół).
Meczyki.pl i sport na SE.pl najbardziej w dół
Na WP SportoweFakty ubyło 322,2 tys. internautów (to 3,7 proc. w dół), a średni czas spędzony przez użytkownika zmalał o 0,43 minuty (1,5 proc.). Onet Sport zanotował spadek o 672,5 tys. odwiedzających (8,7 proc.) i 2,57 minuty przeciętnego czasu korzystania (10,7 proc.), a sekcja sportowa Interii - spadek liczby użytkowników o 205,4 tys. (4,2 proc.) i wzrost średniego czasu korzystania o 0,7 minuty (17,6 proc.).
Serwis TVP Sport stracił 773,1 tys. internautów (15,1 proc.) oraz 29,11 minuty średniego czasu korzystania (38,2 proc.). Natomiast na Meczyki.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 972 tys. (20,4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez internautę wydłużył o 5,32 minuty (68,7 proc.).
Sekcja sportowa SE.pl zanotowała spadek o 502,2 tys. użytkowników (18,5 proc.) i 0,21 minuty średniego czasu korzystania (8,7 proc.), a Flashscore.pl - spadek liczby odwiedzających o 139,5 tys. (7,3 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 8,64 minuty (26 proc.).
Polsatsport.pl i o2.pl Sport ze wzrostami
Na Sport.pl liczba internautów zwiększyła się o 35 tys. (0,5 proc.), a średni czas spędzany przez odwiedzającego zmalał o 0,08 minuty (0,4 proc.).
Sekcja sportowa o2.pl przy wzroście liczby użytkowników o 421,2 tys. (11,6 proc.) zanotowała spadek średniego czasu korzystania o 0,14 minuty (4,1 proc.). Natomiast na Polsat.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 32,4 tys. (1,1 proc.), a przeciętny czas korzystania o 0,56 minuty (10,4 proc.).
Dołącz do dyskusji: WP SportoweFakty przed Onet Sport, serwis TVP Sport i Flashscore przyciągają najbardziej (TOP10)