„Wróżka” stanie się bardziej lifestylowa
Miesięcznik „Wróżka” (Wydawnictwo Te-Jot) od numeru kwietniowego, który ukaże się 18 marca br., poszerzy zawartość o nowe rubryki, a w dalszych planach jest m.in. odświeżenie jego szaty graficznej.
W numerze kwietniowym zadebiutuje cykl „Z dziejów religii”, który zajmie cztery strony i będzie prezentować różne religie świata - jako pierwszy opisany zostanie zostanie judaizm. W piśmie pojawią się też strony poświęcone urodzie.
Kolejne zmiany w tytule zaplanowano na dalsze miesiące – nastąpi wtedy odświeżenie szaty graficznej magazynu oraz wsparcie jego sprzedaży kampanią promocyjną.
Jak informuje nas Olga Kisiel-Konopka, marketing manager w Wydawnictwie Te-Jot, poprzez te zmiany „Wróżka” stać się ma pismem bardziej lifestylowym i kobiecym.
Kwietniowy numer „Wróżki” ukaże się w nakładzie 130 250 tys. egz. i w cenie 8,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu w 2009 roku wyniosła 79 982 egz.
Dołącz do dyskusji: „Wróżka” stanie się bardziej lifestylowa