Dobre wyniki oglądalności programu „Wstaje dzień” w TVP Info
W jesiennej ramówce poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” ogląda średnio 124 tys. widzów, minimalnie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia porannego programu w okresie od 29 sierpnia do 17 października 2022 roku wyniosła 124 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 6,83 proc. wśród wszystkich widzów, 3,19 proc. w grupie 16-49 i 4,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Audycja emitowana jest codziennie o godz. 6.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 9 września. Śledziło go średnio 167 tys. osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 30 sierpnia do 18 października 2021 roku) średnia widownia „Wstaje dzień” wynosiła 120 tys. osób. Przełożyło się to na 6,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,41 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji w grupie 4+ wzrosła o 4 tys. osób, ale minimalnie spadły jej rynkowe udziały w grupie 16-49.
„Wstaje dzień” wyraźnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info w 4+ i trzykrotnie w 16-49. Na przykład w 2021 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,99 proc. udziału w 4+ i 1,67 proc. w 16-49.
Gospodarzami „Wstaje dzień” są m.in.: Anna Popek, Marta Kielczyk, Adam Giza, Małgorzata Opczowska, Robert El Gendy, Katarzyna Ciepielewska, Urszula Matysiak i Maciej Dolega.
W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadzący poruszają także tematy lifestylowe. Nowy program jest realizowany w studiu TVP Info, ale ma własną scenografię. Stacja chciała w widoczny sposób oddzielić segment „Wstaje dzień”.
Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki oglądalności programu „Wstaje dzień” w TVP Info