Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił dwutygodnik „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I kwartale 2015 roku wyniosła 300 019 egz. i w porównaniu do I kwartału 2014 roku spadła o 19,32 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,69 proc. do 252 233 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 159 228 egz., po spadku o 22,11 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 153 300 egz., po spadku w skali roku o 23,48 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 393 406 | 300 019 | 300 019 | 446 405 | 371 850 | 371 850 |
Tina | 366 614 | 252 233 | 252 233 | 403 862 | 310 201 | 310 201 |
Pani Domu | 232 552 | 159 319 | 159 228 | 272 997 | 204 524 | 204 433 |
Naj | 251 111 | 153 300 | 153 300 | 258 270 | 200 338 | 200 338 |
W marcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszył się o 13,23 proc. do 278 124 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (229 527 egz.; w dół o 14,56 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (133 587 egz.; spadek o 27,76 proc. - największy w rankingu).
Wirtualnemedia.pl | marzec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 372 688 | 278 124 | 278 124 | 402 000 | 320 542 | 320 542 |
Tina | 349 967 | 229 527 | 229 527 | 372 301 | 268 646 | 268 646 |
Pani Domu | 204 025 | 133 678 | 133 587 | 253 210 | 185 023 | 184 932 |
Naj | 230 970 | 132 852 | 132 852 | 224 871 | 163 825 | 163 825 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana