Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. Była ona o 6,69 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 958 egz., po spadku o 3,32 proc.
Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 154 615 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 15,46 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I półroczu br. wynoszącym 133 681 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,41 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu 2015 roku na poziomie 50 475 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 14,97 proc.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 507 613 | 341 970 | 341 970 | 549 541 | 366 481 | 366 481 |
TV14 | 294 850 | 192 958 | 192 958 | 323 024 | 199 575 | 199 575 |
Tele Max | 244 383 | 154 615 | 154 615 | 291 386 | 182 879 | 182 879 |
Super TV | 233 754 | 133 681 | 133 681 | 277 716 | 159 916 | 159 916 |
Ekran TV | 94 199 | 50 475 | 50 475 | 111 046 | 59 361 | 59 361 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,81 proc. do poziomu 318 906 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (177 359 egz.; spadek o 0,82 proc.), a trzecie - „Tele Max” (142 429 egz., w dół o 12,77 proc.).
Również i tutaj wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 13,61 proc. do 45 999 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 474 964 | 318 906 | 318 906 | 504 906 | 335 012 | 335 012 |
TV14 | 270 503 | 177 359 | 177 359 | 289 940 | 178 829 | 178 829 |
Tele Max | 220 912 | 142 429 | 142 429 | 267 487 | 163 278 | 163 278 |
Super TV | 223 288 | 125 031 | 125 031 | 261 598 | 139 194 | 139 194 |
Ekran TV | 89 697 | 45 999 | 45 999 | 109 086 | 53 244 | 53 244 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany