Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem
W październiku 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2014 roku wyniosła 78 627 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 36,46 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce przypadło magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 38,74 proc. do poziomu 45 100 egz.
Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 48,35 proc. do 34 340 egz. - najbardziej w zestawieniu.
Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 41,93 proc. i wyniosła 29 270 egz.
ZKDP | październik | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 149 743 | 78 627 | 78 627 | 199 949 | 123 742 | 123 742 |
Fun Club | 89 952 | 45 100 | 45 100 | 104 899 | 73 622 | 73 622 |
Bravo Girl | 74 952 | 34 340 | 34 340 | 99 961 | 66 489 | 66 489 |
Twist | 74 945 | 29 270 | 29 270 | 104 940 | 50 403 | 50 403 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist” - było to 34,90 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 149 743 | 78 627 | 78 627 | 159 845 | 82 603 | 82 603 |
Fun Club | 89 952 | 45 100 | 45 100 | 94 962 | 60 819 | 60 819 |
Bravo Girl | 74 952 | 34 340 | 34 340 | 84 965 | 37 021 | 37 021 |
Twist | 74 945 | 29 270 | 29 270 | 79 960 | 44 959 | 44 959 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo Girl” z największym spadkiem