WWF Polska z systemem marketingowym od SALESmanago
WWF Polska zdecydowała się skorzystać z platformy do automatyzacji marketingu. Organizacja wybrała produkt SALESmanago Marketing Automation, który pomoże m.in. w pozyskiwaniu nowych darczyńców.
Za pomocą systemu SALESmanago WWF Polska będzie mogło na bieżąco informować darczyńców, wysyłając im automatycznie wiadomości e-mail z informacją o tym, na co konkretnie zostały spożytkowane ich wpłaty. System ma również pomóc organizacji w angażowaniu nowych sympatyków, chcących wspierać jej działania.
SALESmanago zapewni także monitorowanie zachowań osób pojawiających się na stronie internetowej WWF Polska i posłuży do edukowania już istniejących darczyńców i tych potencjalnych. Będą to tematy związane z działalnością organizacji, a także poświęcone problemom ochrony środowiska czy zagrożonych gatunków zwierząt.
Dołącz do dyskusji: WWF Polska z systemem marketingowym od SALESmanago