Maciej Zakościelny opowiada o stole społecznościowym w spocie wódki Wyborowa od Mistrza (wideo)
W nowym spocie wódki Wyborowa od Mistrza (produkowanej przez Pernod Ricard) występuje aktor Maciej Zakościelny.
W spocie Maciej Zakościelny opowiada o spotkaniu ze znajomymi przy stole tak, jakby przedstawiał funkcjonalności nowej platformy społecznościowej. Nalewanie wódki Wyborowa od Mistrza jest opisywanie jako korzystanie z intuicyjnego interfejsu, a wznoszenie toastów - jako opcja pozwalająca budować relacje wysokiej jakości.
Klip kończy się hasłem głównym marki Wyborowa od Mistrza: „Spotkajmy się”. Został udostępniony na facebookowym fanpage’u Wyborowej.
- Nie wyobrażam sobie, aby moje relacje opierały się na kilku rozmowach telefonicznych w miesiącu, czy paru mailach wysłanych naprędce między biznesowymi spotkaniami. Przyjaźni nie zagwarantuje nam kilka miłych słów i uścisk dłoni – budowanie jej wymaga czasu i zaangażowania, ale nigdy nie wątpiłem, że warto w nią inwestować każdego dnia. Te wartości są istotne również dla marki Wyborowa od Mistrza i to one nas połączyły - przekonuje Maciej Zakościelny.
Wyborowa od Mistrza została wprowadzona do sprzedaży jesienią ub.r. Receptura tej wódki została opracowana przez mistrza gorzelnictwa Łukasza Karmowskiego. Ma ją wyróżniać łagodny smak dzięki spirytusowi pochodzącemu z rolniczej gorzelni w Radziczu.
W pierwszym spocie Łukasz Karmowski opowiadał o historii receptury Wyborowej od Mistrza. Kreacją postu zajęła się agencja McCann & MRM, a produkcją - studio Lemon Film.
Dołącz do dyskusji: Maciej Zakościelny opowiada o stole społecznościowym w spocie wódki Wyborowa od Mistrza (wideo)