Wydawca „Pulsu Biznesu” zajmie się custom publishingiem
Wydawnictwo Bonnier Business Polska utworzyło dział zajmujący się custom publishingiem. Kieruje nim Paweł Siwecki, który ze spółką jest związany od sierpnia 2008 roku i pracował m.in. w jej dziale reklamy i sponsoringu.
Wejście na rynek custom publishingu, Magdalena Karda, dyrektor marketingu Bonnier Business Polska uzasadnia rozwojem w Polsce tego segmentu działalności. Wydawnictwo zamierza skorzystać z doświadczenia jaki koncern medialny Bonner ma już na tym rynku, dzięki należącej do niego sztokholmskiej agencji Spoon, która wydaje magazyny, tworzy newslettery, projektuje strony internetowe dla takich klientów jak Ernst&Young, Skoda czy Skanska. Oprócz tego Spoon zajmuje się również produkcją filmów i przygotowywaniem imprez na zlecenie klientów.
Jak podano w komunikacie, siłą działalności BBP w zakresie custom publishingu ma być właśnie połączenie doświadczenia firmy Spoon z markami grupy Bonnier w Polsce – ogólnopolskim dziennikiem „Puls Biznesu”, magazynami „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz należącymi do koncernu firmami Informedia Polska i ECU Marketing przygotowującymi rocznie kilkaset kongresów, konferencji, seminariów i warsztatów.
Jak informuje Karda, spółka nie rozpoczęła jeszcze realizacji żadnego projektu custom publishingowego, ale prowadzi w tej chwili rozmowy na temat kilku projektów.
Działalnością w segmencie custom publishingu zajmuje się także inne duże wydawnictwa prasowe w Polsce jak m.in. Edipresse Polska czy G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Wydawca „Pulsu Biznesu” zajmie się custom publishingiem