Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem Piotra Adamczyka reklamująca kredyt gotówkowy Wypożyczka oferowany przez eurobank. Nowe reklamy podkreślają, że bank przedstawia tę ofertę czarno na białym.
W nowych reklamach Piotr Adamczyk rozmawia z dwiema kobietami, które siedzą w kawiarni przy kawie i deserze, bo skłoniła je do tego prosta tablica reklamowa, w której wszystko napisano czarno na białym.
Spot przekonuje, że na podobnie przejrzystych warunkach oferowana jest Wypożyczka w eurobanku - rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 16,68 proc., co przy kwocie 10 tys. zł pożyczonych na 5 lat daje tysiąc zł dodatkowych kosztów rocznie (oprócz kwoty bazowej kredytu).
Piotr Adamczyk w reklamach eurbanku występuje od prawie pięciu lat. W poprzedniej kampanii pożyczki gotówkowej wcielił się w rolę początkującego zawodnika karate.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe eurobanku w mediach pozainternetowych wyniosły 87,7 mln zł, o 4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Nowa kampania będzie realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Akcję przygotowały agencja reklamowa GPD Agency (kreacja reklam), dom produkcyjny Propeller Film (produkcja spotu) oraz dom mediowy SMG Polska (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)