Media People wypromuje Kiwi w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej pozyskała do współpracy firmę z sektora traveltech Kiwi, wyszukiwarkę tanich podróży. Za realizację działań w Polsce odpowiada dom mediowy Media People.
Kampania Kiwi ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki, której przewaga w branży turystycznej, oparta jest o innowacyjną technologię, na której firma powstała.
Kampania realizowana jest w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech.
Koordynatorem działań jest czeska agencja mediowa CANMedia, która wraz z polskim Media People, rumuńską grupą thegroup oraz węgierską Café Communications realizuje kampanie z lokalnymi celami i specyfikami.
- Dla Kiwi.com to pierwsza kampania na taką skalę, a oczekiwania są duże. Byłem szczęśliwy, że zaproponowano mi prowadzenie klienta w tym projekcie i z radością podjąłem rękawicę! Kiwi.com to marka, która rzuca wyzwanie tradycyjnym sposobom kupowania podróży i chcemy zrobić kampanię, która zrobi to samo w mediach, nie wspominając już o silnym zapleczu technicznym firmy, które przekłada się na działania marketingowe - mówi Jiri Pudil, dyrektor ds. mediów w _CANMedia.
- Cieszymy się, że udało nam się przekonać do współpracy kolejnego klienta, który będzie realizował z nami kampanie w regionie CEE. Jednocześnie to wielki zaszczyt pracować dla firmy, tak rozwiniętej technologicznie i móc realizować wysoko postawione wymagania – skomentował Michał Polański, prezes Media People.
Dołącz do dyskusji: Media People wypromuje Kiwi w Polsce
A swoja drogą pozytywna i widać smartnie zrobiona kreacja. Bez mega kosztów na produkcję.