Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler
Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu Warki Radler (Grupa Żywiec), tym razem o smaku kiwi z pigwą i ananasa z cytrusami. W reklamie kolejny raz występuje artysta Maciej Maleńczuk. Za działania odpowiadają Lvov, Twin, Starcom i Hope.
Występy w chórze wojskowym, jodłowanie przed góralską chatą i bezalkoholowy radler w dłoni - brzmi jak największy koszmar Macieja Maleńczuka. Okazuje się jednak, że to tylko zły sen artysty zamknięty w kreacji reklamowej Warki Kiwi z Pigwą.
Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych od 12 kwietnia. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.
- Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka - mówi Klaudyna Konarzewska, brand manager Warki Radler. - To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych - dodaje Konarzewska.
Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki. W sumie produkt dostępny jest aż w sześciu smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą oraz Ananas z Cytrusami.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Maciej Maleńczuk od kilku lat występuje w reklamach Warki Radler. Reklamował Warkę Radler Truskawka z Rabarbarem, Cytryna i Warka Radler Zero, wspólnie z Rafałem Maserakiem i Margaret.
Dołącz do dyskusji: Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler