Young Leosia ambasadorką gum do żucia Orbit
Raperka Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley, Orbit Refreshers. Zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.
Efekty sesji zdjęciowej z udziałem artystki już teraz można zobaczyć w digitalu, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. Zaplanowano także muzyczną loterię, w której od 1 czerwca marka będzie zachęcać do poczucia mocy smaku. Ponadto, artystka szykuje inspirowany nowymi smakami utwór muzyczny, który ukażę się już w te wakacje.
– Young Leosia to niezwykle kreatywna i barwna osobowość, która ujęła nas swoją energią, profesjonalizmem i pomysłem na swój muzyczny wizerunek. Cieszymy się bardzo, że została ambasadorką marki Orbit Refreshers, nowego produktu w naszym portfolio bezcukrowych gum do żucia, wyróżniającego się intensywnym, orzeźwiającym smakiem. Chcemy wraz z tą zdolną artystką inspirować do poszukiwań swojego smaku oraz pokazywać znaczenie małych chwil dla siebie – twierdzi Laura Lipska, senior brand manager, Mars Polska.
Zobacz: Orbit w nowej komunikacji opowiada o „mikrostresach” Zetek
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Dołącz do dyskusji: Young Leosia ambasadorką gum do żucia Orbit
Za ile? Bo nie napisali.