Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
Obsługująca marketingowo youtuberów sieć LifeTube nawiązała współpracę z siecią ekranów outdoorowych Screen Network, na których dodatkowo będą emitowane spoty z kampanii realizowanych przez LifeTube. Pierwsza akcja ma charakter wizerunkowy, jest związana z 10-leciem YouTube’a.
W ramach współpracy wybrane fragmenty klipów twórców współpracujących z LifeTube i spoty przygotowane przez firmę dla klientów będą emitowane również na 192 ekranach z sieci Screen Network, zlokalizowanych m.in. na dworcach PKP, stacjach benzynowych Lukoil i w przestrzeni miejskiej. Współpracę zaplanowano bezterminowo.
- Wykorzystanie digital OOH w komunikacji pozwala dodatkowo zwiększyć zasięg, dotrzeć do innych grup odbiorców i łatwo połączyć internetowy świat YouTube’a z offlinem - uzasadnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube’a.
Pierwsza kampania to autopromocja LifeTube’a i autorów 13 najpopularniejszych kanałów współpracujących z tą siecią. Są to: Łukasz Jakóbiak, AbstrachujeTV, AdBuster, Cyber Marian, Karol Paciorek, LoveAndGreatShoes, Martin Stankiewicz, Radosław Kotarski (Polimaty), Red Lipstick Monster, Szparagi, Tube Raiders, Włodek Markowicz i Maciej Dąbrowski (zDupy). W klipach, w związku z przypadającym w br. 10-leciem działania YouTube’a, prezentowane są ciekawostki dotyczące tego portalu i internetowego wideo, a także kanałów z sieci LifeTube.
- Chcemy dotrzeć do osób, które nie zetknęły się jeszcze z kanałami twórców w naszej sieci - pokazać im, że kanały LifeTube to nie tylko rozrywka, ale też wysokiej jakości produkcje wideo o bardzo różnej i interesującej tematyce. Staraliśmy się wybrać różnych twórców, aby zaprezentować jak największy przekrój przez wszystkie kategorie i tematy wideo dostępne w kanałach naszej sieci - opisuje Barbara Sołtysińska. - Podobną kampanię Google dla swoich twórców zrealizował w Berlinie, Londynie i Nowym Yorku - zaznacza.
Kampania startuje 22 czerwca i potrwa miesiąc.
LifeTube współpracuje z ponad 200 kanałami youtube’owymi mającymi w sumie ponad 16 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
No, no... Można by rzec, że wracają do źródła.