Kajzerka sprzedażowym hitem w Żabka Jush
Po październikowym starcie pilotażu na urządzeniach z systemem iOS Żabka Jush debiutuje na Androidzie. Hitem sprzedażowym aplikacji w Warszawie są bułka kajzerka, napój Coca-Cola Zero oraz owoce.
Po niecałym miesiącu od premiery Jush w App Store, aplikacja jest również dostępna na Androidzie. Debiut usługi na urządzeniach z systemem operacyjnym od Google’a był poprzedzony zamkniętymi testami w formule „friends and family”, dzięki którym zoptymalizowano procesy operacyjne związane z pełnym wdrożeniem. Na początku z Żabki Jush korzystać mogli tylko użytkownicy systemu iOS i mieszkańcy części dzielnic Śródmieście, Stara Ochota, Wola i Ursynów.
Usługa jest stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych użytkowników. Lite e-Commerce na koniec października uruchomił kolejne trzy magazyny, które swoim zasięgiem objęły Ochotę, Targówek, Włochy oraz Pragę Północ i Południe.
- Wsłuchujemy się w głos naszych użytkowników i rozszerzamy ofertę na podstawie ich feedbacku. Dlatego zdecydowaliśmy się poprzedzić start naszej usługi na Androidzie zamkniętymi testami dla wybranej grupy osób. Jesteśmy również bogatsi o doświadczenie z pierwszych tygodni funkcjonowania Jush na iOS - mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.
Od startu usługi 21 października więcej niż co drugi użytkownik, który zarejestrował się w aplikacji, zdecydował się skorzystać z Żabki Jush ponownie. Co trzeci klient usługi zdążył zamówić zakupy przynajmniej trzykrotnie. Rekordzista złożył 27 zamówień.
Kajzerka najchętniej kupowana w Żabka Jush
Co najchętniej zamawiają klienci Jush? Okazuje, że hitem sprzedażowym aplikacji jest wypiekana kajzerka, najlepiej sprzedający się produkt w Śródmieściu oraz na Woli, Ursynowie, Pradze Północ i Targówku. Wyjątkiem jest Praga Południe, gdzie konsumenci najchętniej zamawiają napój Coca-Cola Zero. Użytkownicy usługi nie stronią również od owoców i warzyw.
Wśród topowych produktów Lite e-Commerce wymienia między innymi jabłka deserowe, cytryny, banany czy pomidory. Listę uzupełniają napoje i inne pieczywo dostępne w usłudze, takie jak bułka z dynią oraz bagietka.
- Są dwa szczyty zamówień w ciągu dnia. Jeden w porze lunchu, a drugi popołudniami. Pierwszy szczyt to jedzenie w pracy, a drugi już po powrocie do domu, kiedy orientujemy się, że zabrakło nam jakiegoś produktu, ale nie chcemy z różnych powodów wychodzić już na zewnątrz. Obserwujemy również coraz większy ruch w godzinach porannych, kiedy szykując się do pracy jemy śniadanie. Polacy są otwarci na nowe technologie i widać, że są gotowi na rewolucję w sposobie robienia zakupów - podkreśla Wojciech Krok.
Dostawa w ramach usługi Żabka Jush kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.
Dołącz do dyskusji: Kajzerka sprzedażowym hitem w Żabka Jush
Taki kazus po prostu tej kazjerki.