SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żabka Polska do końca listopada sfinalizuje przetarg mediowy

Sieć sklepów Żabka Polska jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Koordynuje go firma doradcza Double Check.

Sieć sklepów Żabka Polska jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów.

Jej biuro prasowe przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że firma zakończyła wybór audytora mediowego - wybrała do współpracy Double Check.

Firma nie podała nam, ile i jakie agencje zaprosiła do przetargu. Poinformowała nas jedynie, że obecnie trwa właściwy przetarg na obsługę mediową, którego zakończenie zaplanowane jest na koniec listopada br. 

Obecnie obsługą mediową kampanii Żabka Polska zajmuje się agencja Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. 

Z kolei kreacje reklamowe (w przypadku kampanii z Sanah) przygotowuje agencja Cukier (idea kreatywna, scenariusz spotów, działania w digitalu). 

Żabka ma ok. 10 tys. sklepów w całej Polsce. 

Dołącz do dyskusji: Żabka Polska do końca listopada sfinalizuje przetarg mediowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aTomek
Ciekawe czy wdrożona będzie strategia ESG odpowiedzialnej organizacji kierującej się przejrzystością i wiarygodnością do wybierania agencji w której menago jest w zwiazku z mediowcem klienta...
odpowiedź