Żabka Polska do końca listopada sfinalizuje przetarg mediowy
Sieć sklepów Żabka Polska jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Koordynuje go firma doradcza Double Check.
Sieć sklepów Żabka Polska jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów.
Jej biuro prasowe przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że firma zakończyła wybór audytora mediowego - wybrała do współpracy Double Check.
Firma nie podała nam, ile i jakie agencje zaprosiła do przetargu. Poinformowała nas jedynie, że obecnie trwa właściwy przetarg na obsługę mediową, którego zakończenie zaplanowane jest na koniec listopada br.
Obecnie obsługą mediową kampanii Żabka Polska zajmuje się agencja Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.
Z kolei kreacje reklamowe (w przypadku kampanii z Sanah) przygotowuje agencja Cukier (idea kreatywna, scenariusz spotów, działania w digitalu).
Żabka ma ok. 10 tys. sklepów w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Żabka Polska do końca listopada sfinalizuje przetarg mediowy