SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy

Sieć sklepów Żabka Polska zakończyła proces przetargu na obsługę reklamową w zakresie działań ATL. Zwycięzcy jak na razie nie wyłoniono, marketer kontynuuje współpracę z PZL, która przygotowuje dla niego reklamy od 2015 roku.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przetarg reklamowy dla Żabki organizowała zewnętrzna firma Synergion. Postępowanie prowadzono zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej.

- Proces był planowany jawnie i transparentnie, agencje biorące w nim udział od początku znały zasady uczestnictwa, takie jak liczba agencji, etapów, zakres prac czy wysokość rejection fee na każdym etapie - informuje nas biuro prasowe Żabka Polska.

Żabka rozmawia z dwoma agencjami

Obecnie proces wyboru agencji reklamowej dla Żabki jest na etapie warsztatów z dwoma agencjami, które dopracowują swoje propozycje. - Zobowiązaliśmy się wobec agencji do przekazania w styczniu br. indywidualnych opinii dotyczących każdej koncepcji i potwierdzamy, że są one w trakcie przygotowań - przekazało nam biuro prasowe Żabki. Do czasu zakończenia tego procesu marketer pracuje z agencją PZL, która odpowiada za obsługę brandu od 2015 roku.

Marketer nie podaje, jakie agencje wzięły udział w przetargu i z którymi dalej rozmawia.

W większości spotów Żabki z serii „Mały wielki sklep” reklamowane są promocje cenowe. W ostatnich reklamach pojawiali się m.in. człowiek spieszący się z kupnem i zjedzeniem pieczywa, kontroler wodomierzy, chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.

W październiku 2019 roku Żabka Polska wybrała w przetargu na obsługę reklamową aplikacji Żappka agencję Grey Group.

Żabka Polska należy do Funduszu CVC Capital Partners. Obecnie w naszym kraju działa ponad 6000 sklepów sieci. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.

Dołącz do dyskusji: Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdd
Super!
0 0
odpowiedź
User
Kajetan Kasprowicz, Agencja Krypty i Katakumby
Super pomysł! Organizujemy przetarg, zgarniamy towar z rynku wart setki tysiecy a nastepnie konczymy przetarg bez zwyciezcy ale za to pełni najlepszej rynkowej wiedzy prowadzimy warsztaty z wybraną agencją.
0 0
odpowiedź
User
Żabson
Synergion wie jak to zrobić. LOL :D
0 0
odpowiedź